In principal, despre .NET, VB6. C#,VB.NET, ASP.NET Apoi despre programare si multe alte chestii ... de programare.

Subscribe RSS   Mini tools List

vineri, aprilie 01, 2005

Conferinta David Chappell la MS
Va rog sa folositi acest URL NOU de la
http://serviciipeweb.ro/iafblog/

Foarte interesanta demonstratia.
Despre WebServices, SOAP ,Indigo si BizTalk.
Ne asteapta vremuri interesante - mai ales cu Indigo.Paradigma de operare pe SOAP - analoga cu cea de TCP/IP - cred eu ca e relevanta.
Mi-a placut de asemenea analogia cu Golden Gate care e tot timpul vopsit impotriva corodarii .. ca si noi cu noile tehnologii.

A apreciat ( cred eu) intrebarile mele ... Mi-a placut cind a spus ca problemele mutarii la WebServices intr-o organizatie implica schimbari pe paradigma organizationala ... si ca asta pune cele mai mari probleme.
O conferinta reusita!


In alta ordine de idei, normal ca Aurelian Popa de la RONUA s-a fotografiat cu el ...

 
Acest blog s-a mutat la http://www.serviciipeweb.ro/iafblog/