In principal, despre .NET, VB6. C#,VB.NET, ASP.NET Apoi despre programare si multe alte chestii ... de programare.

Subscribe RSS   Mini tools List

duminică, iulie 30, 2006

mediagalaxy si servirea clientilor
Va rog sa folositi acest URL NOU de la
http://serviciipeweb.ro/iafblog/

Ieri m-am dus sa iau un televizor.Planificasem de mult timp - iar acum ajunsesem la saturatie vazind atitea desene animate cu "pisi"(tom & jerry)
Ca omul obisnuit, ma duc in Plaza Romania, vad altex si mediagalaxy si ma hotarasc sa iau unul.Aveam banii si masina cu care sa transport acasa TV-ul. Intreb daca pot sa il iau. Mi se spune ca da, apoi se hotarasc ca nu il au in depozit si ma intreaba daca pot sa mi-l aduca miine.Sigur, ma gindesc eu, nu ar fi mare lucru. O zi intirziere...daca mi-l aduca acasa, e OK.
Platesc, spun cind imi convine, ei spun ca e OK ora( intre 9 si 11 dim) si plec.
A doua zi, astept pina la 11, dupa care dau telefon. Mi se spune ca da, stiau de problema, televizorul e in Vitan - dar ca nu au cum sa mi-l aduca. La care am spus ca vreau banii inapoi...

E adevarat ca am ramas cu un cd + 1 revista pe care nu le-am inapoiat, luate din bonus de cumparare(cheltuit pe jumatate)...Dar le iau ca plata a asteptarii -aveau telefonul meu mobil, telefonul de acasa - puteau da 1 telefon!


Deci : banii jos, si marfa nelivrata...Si mai se pling ca nu au clienti si ca piata e in scadere!

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Astea is serviciile la noi. Pana nu o sa sarim toti in sus nu o sa se miste nimic.

11:48 a.m.

 
Blogger Andrei Ignat said...

Ce as fi putu face mai mult decit sa imi iau banii inapoi ?

2:18 p.m.

 
Anonymous Anonim said...

Foarte bine ai facut. Eventual puteai sa mai pierzi niste timp si pe la protectia consumatorului.
Problema e ca suntem prea obisnuiti cu raul incat sa mai ripostam. Multi oameni nici nu ar fi cerut banii inapoi. S-ar fi considerat norocosi ca au reusit sa cumpere televizorul. Bleah! Ce tampenie. Nu vanzatorul e cel care castiga? Oricat de ieftin ar fi produsul el tot castiga, deci de ce sa nu faca sa fie totul perfect pentru cel care da banu'? De ce? pentru ca ne multumim cu prea putin.
Repet: ai facut bine ca ti-ai cerut banii inapoi si ai facut si mai bine ca ai postat asta pe blog!

11:00 a.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

 
Acest blog s-a mutat la http://www.serviciipeweb.ro/iafblog/