In principal, despre .NET, VB6. C#,VB.NET, ASP.NET Apoi despre programare si multe alte chestii ... de programare.

Subscribe RSS   Mini tools List

vineri, august 25, 2006

SiteMapPath si Html encoding
Va rog sa folositi acest URL NOU de la
http://serviciipeweb.ro/iafblog/

Ieri am descoperit ceva neplacut.
Pusesem in Web.sitemap ceva de genul :
<siteMapNode title="&lt;B&gt;Text in Bold&lt;/B&gt;" description="-------------">

si conectasem si un SiteMapPath si un Menu si un treeview la el - ca sa vad cum apare...
In Menu si treeview - aparea cu Bold
In sitemappath - aparea cu <B> - ca si cum i-ar fi facut htmlencode mai intii
I-am cautat htmlencode ca proprietate  -sa i-o trec la false- dar nu am gasit.
Mi-a trecut prin cap ideea sa mostenesc din provider - sau sa imi fac un provider - dar mi se parea o rezolvare cam "grea" pentru o problema atit de mica
Si am gasit template-ul de node:
<NodeTemplate>  <a href="<%# Eval("Url")%>"> <%# Eval("title")%></a></NodeTemplate>

 
Acest blog s-a mutat la http://www.serviciipeweb.ro/iafblog/