In principal, despre .NET, VB6. C#,VB.NET, ASP.NET Apoi despre programare si multe alte chestii ... de programare.

Subscribe RSS   Mini tools List

duminică, mai 27, 2007

CHm2Word , VB.NET vs C# si codeplex
Va rog sa folositi acest URL NOU de la
http://serviciipeweb.ro/iafblog/

Am tot primit fisiere CHM si PDF cu carti de programare (si tin sa multumesc celor care mi le-au trimis).
PDF era OK... se puteau tipari daca vroiam. Insa CHM era o problema.Am cautat pe net sa gasesc o transformare CHM in altceva... si am cautat free... insa nu am gasit.

Asa ca am decis sa fac un programel in .NET care sa transforme din CHM in Word.Foloseste faptul ca word-ul este pe masina locala.

E facut in VB.NET si nu in C# din  cauza ca:
    1. Nu vroiam sa fac referinta la Word, ci sa folosesc orice instanta de Word (2000,2003,2007) existenta pe masina- ma rog, aici nu e mare deosebire, insa ajungem la punctul 2
    2. Sa imi fie cit mai usor sa apelez functiile COM din Word. Aici sunt 2 diferente:  
          a) InC# pentru parametrii optionali scriu la Type.Missing de imi vine rau- in VB.NET nu
          b)In C# utilizez reflection pentru a accesa metode.In VB.NET pun . si scriu metoda(se chema late binding)

Daca socotiti ca va foloseste, il gasiti aici
http://www.codeplex.com/chm2word

Acum, codeplex are un utilitar care permite uploadarea proiectelor pe site.
M-am cam fript cu el... si nu am gasit cum sa sterg primele versiuni ... ceea ce e si normal...

Dar , ca sfaturi pentru cei care vor sa faca asa ceva (adica au pus un proiect deja pe codeplex )si au TOT proiectul intr-un folder:
1. Daca aveti proiectul in radacina, mutati-l intr-un altul ( de ex. proiecte)
2. Va pozitionati in command line astfel incit la comanda dir folder-ul proiectului sa apara( adica un director mai sus - DAR CARE SA NU FIE RADACINA)
3. cpc checkout <numeproiect>
4. cpc add <folder_proiect> /e  ( adica recursive)
5. cpc commit <numeproiect>

Succes!

Post page: http://serviciipeweb.ro/iafblog/2007/05/26/CHm2Word+VBNET+Vs+C+Si+Codeplex.aspx

Weblog post by 'admin' on ' CHm2Word , VB.NET vs C# si codeplex'

Categories:.NET;programare;proiecte

 
Acest blog s-a mutat la http://www.serviciipeweb.ro/iafblog/