In principal, despre .NET, VB6. C#,VB.NET, ASP.NET Apoi despre programare si multe alte chestii ... de programare.

Subscribe RSS   Mini tools List

duminică, iulie 29, 2007

Working with legacy code
Va rog sa folositi acest URL NOU de la
http://serviciipeweb.ro/iafblog/




Am inceput sa citesc cartea aceasta - si e nemaipomenit cum gindeste autorul astfel incit sa poata sa lucreze cu codul altuia - incercind totadata sa respecta principala cerinta a XP _ testele. Unul din lucrurile asupra carora revine este Extrac Interface - dar conceptul de "Seam" este tare.
Cum m-a ajutat ? Deloc surprinzator, dar i-am gasit folosinta imediat. La servici trebuia sa testam cum se comporta un program daca se foloseste de > 50 de user-i concurenti.
Ideea ar fi fost nu sa testam cu oameni - ci sa vedem ce face programul in cele mai multe cazuri( avem sursele si avem si modurile de folosire care se repeta cel mai des) si repetam teste. Programul foloseste o BD.

Amintindu-mi de conceptul de "Seam" am facut citeva clase : una de Connection, una de Recordset, alta de Command - si am interceptat chemarile catre baza de date in aceste clase si le-am logat si le-am redirectionat catre membre agregate de acelasi tip( ar fi fost frumos sa am mostenire...dar daca nu se poate)
Am avut ceva probleme la recordset - ca sa imi dau seama cum sa il leg la un Grid pe membrul dinauntru - dar totul a mers super


Nu am terminat cartea - dar ma grabesc s-o recomand : CITITI-O!

Post page: http://serviciipeweb.ro/iafblog/2007/07/29/Working+With+Legacy+Code.aspx

Weblog post by 'admin' on 'Working with legacy code'

Categories:carti;programare

 
Acest blog s-a mutat la http://www.serviciipeweb.ro/iafblog/